› Ziua Škoda – „Discuții între 4 roți” reunește invitați din cele mai diverse domenii într-o serie neconvențională de emisiuni online, prezentate de Cabral.
› Fiecare episod al show-ului este realizat într-un format de edutainment, cu șase invitați diferiți, care discută și oferă informații de la volanul modelelor din gama Škoda.
› Škoda menține astfel focusul pe relaționarea cu comunitățile apropiate mărcii.
Škoda România, importatorul numărul 1 al anului 2020 pe plan local, lansează o serie inedită de emisiuni online care adaptează ingenios evenimentul anual „Ziua Škoda” la contextul atipic actual. Organizat sub forma unui amplu spectacol-eveniment, această serie originală a fost concepută de către Škoda România și Roddia, agenția de comunicare a mărcii, pentru a reinterpreta evenimentul anual de tradiție al producătorului auto și a menține astfel focusul pe relaționarea cu comunitățile și clienții brandului, indiferent de vremurile în care trăim.
„Anul 2020 a schimbat dramatic modul în care mărcile relaționează cu publicul, iar pe noi ne-a împins și mai mult către inovație. Astfel, am transformat cel mai important eveniment anual din offline, într-un proiect online inovativ, de anvergura spectaculoaselor show-uri de televiziune, cu conținut de calitate. A fost un pas firesc pe care l-am făcut pentru a putea sărbători împreună, pentru a zâmbi și învăța împreună, într-un mod sigur, sănătos și antrenant. Punem accentul pe ÎMPREUNĂ ca mod de lucru și menținem astfel vie relația cu publicul nostru.”, explică Patricia Zegreanu, Marketing & Communication Manager Škoda România.
„Discuții între 4 roți” este emisiunea marca Škoda care reinventează ideea de talk-show la o masă rotundă. Cei șase invitați prezenți în fiecare emisiune poartă discuții captivante așezați nu la masă, ci fiecare la volanul unui model din gama Škoda într-un studio încăpător și plin de culoare. În decurs de cinci săptămâni, invitați din cele mai diverse domenii de activitate – personalități din lumea sportului sau artiști, influenceri cunoscuți în mediul online sau jurnaliști, împreună cu reprezentați ai Škoda România – intră în dialog cu Cabral pe o temă distinctă pentru fiecare episod. Astfel, informațiile relevante despre brand și modelele din gamă se întrepătrund cu informații utile privind activități de familie, mașini electrice sau lucruri puțin știute din istoria automobilelor. În plus, Cabral menține energia fiecărui episod la cote maxime ghidând invitații prin cele trei secțiuni ale emisiunii, de la discuția inițială de tip talk-show, la răspunsurile neașteptate din secțiunea quiz, și până la proba finală, în care invitații se întrec într-un joc creativ, mereu diferit, care încheie fiecare emisiune.
„Toți cei 30 de invitați ai show-ului Discuții între 4 roți au o legătură strânsă, profesională sau personală, cu marca Škoda și țin să le mulțumesc încă o dată tuturor și fiecăruia în parte pentru că au acceptat să conducem împreună pe acest drum numit online, un mediu atât de avid de rapiditate și schimbare. Totodată, mulțumesc și publicului Škoda pentru feedbackul pozitiv și răspunsul călduros pe care l-au dat inițiativei noastre, încă de la primul episod. Avem încă o dovadă că orice perioadă dificilă poate da naștere unor noi tradiții și poate să împingă brandurile către noi orizonturi de creativitate și eficiență.”, conchide Patricia Zegreanu.
Emisiunea poate fi urmărită în fiecare zi de joi pe pagina de Facebook Škoda România
și pe canalul de YouTube a Škoda România.
Cei interesați pot găsi playlist-ul cu toate episoadele lansate până în acest moment accesând acest link.